Wasze

CZUŁE SŁÓWKA

Paweł – Tata Franka

Poza tym, że Sylwia jest przemiłą osobą robi po prostu świetne zdjęcia. Wydaje mi się, że wystarczy przejrzeć portfolio i nie trzeba lepszej recenzji 

Bardzo dziękujemy za sesję, Sylwia jest bardzo elastyczna co do terminu, co też było dla nas istotne. Poza tym też pełna profeska w obsłudze klienta, a terminy obróbki po sesji były krótsze niż się spodziewaliśmy 

Sylwia, dziękujemy za wspaniałą pamiątkę!

sesja noworodkowa w plenerze

Anna – mama Michała, Jasia (i Lenki)

Zdecydowaliśmy się na sesję brzuszkową z Sylwią. Trochę się bałam, że dwójka starszych dzieci nie będzie chciała współpracować, ale Sylwia tak ich zabawiała kredą, frisbee, piłką i lodami, że nie poczuli się fotografowani. Sylwia robiąc zdjęcia bardzo pomaga i podpowiada, a jednocześnie nie czuć skrępowania. Zdjęcia wyszły przepięknie, bardzo nam się podobają, moim starszym chłopcom zwłaszcza przypadły do gustu zdjęcia w ruchu z piłką do kosza i frisbee. Pełny zestaw zdjęć dostaliśmy w ekspresowym tempie. Z czystym sumieniem mogę polecić Sylwię.Kiedy nasza Malutka, fotografowana jeszcze w brzuszku, troszkę podrośnie, też zdecydujemy się na sesję z Sylwią.

mama pociesza płaczącego synka

Karolina – mama Jasia

Nie ma co ukrywać, Sylwia to profesjonalistka. Sylwia zrobiła nam i naszemu synkowi piękne zdjęcia podczas Chrztu Świętego:) Uchwyciła dokładnie to o co prosiliśmy, mimo że nasz Syn nie zawsze był skory do współpracy:) Zdjęcia są piękne:) Jesteśmy bardzo zadowoleni, że to właśnie Sylwia mogła się przyczynić do tej pięknej pamiątki na całe życie. Serdecznie dziękujemy i polecamy!!!!:) Na pewno wrócimy z małym na jakąś sesje:)

sesja narzeczeńska w Puszczy Kampinowskiej

Nela – Mama Jaśminy i Lulu

Day in The Life with Sylwia Bardzo polecam reportaż domowy w wykonaniu Sylwii (która po przekroczeniu progu domu automatycznie staje się dla dzieci ulubioną Ciocią Sylwią i nie wiem jak to robi , piękne zdjęcia codziennych zabaw, radości i obowiązków, których nie sposób uchwycić samemu! Na zdjęciach piękne wspomnienia do albumu pełne naturalności, szczęścia i miłości! Bardzo polecamy! 5 gwiazdek, bo faktycznie było fantastycznie! polecają: Jasminka, Lulu i Nela! I Tata (który oglądał gotowe zdjęcia z ogromną przyjemnością)

domowa sesja rodzinna w Warszawie

Anna – mama Fenne

Serdecznie polecam Sylwię!
Sylwia jest profesjonalna, sympatyczna i pięknie fotografuje. Stwarza miłą i zrelaksowaną atmosferę w czasie sesji zdjęciowej dzięki czemu rezultat jest zachwycający: piękne i niewymuszone zdjęcia oddające prawdziwe emocje.
Nie mogę się doczekać naszej następnej sesji

niemowlęca sesja w domu

Karolina + Michał

Karolina:
Krótka, ale urocza sesja z super efektem. Zdjęcia są naturalne i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. Dorzucając fajną atmosferę podczas sesji - nie można dać mniej niż 5 gwiazdek

Michał:
Czego oczekuje się od dobrego fotografa? Dobrego oka, releksu, intuicji, fachu w ręku i rzetelności. Wszystko to spotkaliśmy u Sylwii. Kontakt z nią był bardzo dobry, bardzo szybko przesłała nam zdjęcia do konsultacji jak również te opracowane. Końcowy efekt urzekał sposobem zapakowania - czysta przyjemność w oglądaniu zdjeć które w sumie już wczesniej się zatwierdziło a jednak zaskakują. W trakcie sesji wszystko poszło bez problemu - zero spinania się, sporów o to, co i jak ma wyglądać.
Polecam!

sesja narzeczeńska w Puszczy Kampinowskiej

Kinga

Sylwia upamiętniła Komunię św. naszego syna. Zdjęcia są przepiękne, bardzo naturalne, w niesamowity sposób zostały uchwycone momenty z przyjęcia i zabaw dzieci. Sylwia ma wspaniałe podejście do dzieci, nasi synowie zwykle mało chętni do zdjęć, Sylwi pozowali w naturalny sposób, czego efektem są piękne ujęcia. Polecam Sylwię wszystkim osobom szukającym taktownego fotografa, wykonującego naturalne, nieudziwnione, rodzinne zdjęcia. Na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług Sylwii!

domowa sesja rodzinna w Warszawie

Lidia

Sylwia posiada wszystkie cechy dobrego fotografa; nie narzuca się, pracuje prawie niewidzialnie, dzięki temu potrafi wychwycić to co prawdziwe, piękne i naturalne. Jest skromna a efekty jej pracy zaskakują wysoką jakością. Ponadto ma dobry kontakt z dziećmi. Myślę że warto jej zaufać :-)

niemowlęca sesja w domu

Monika + Maks

Przed ślubem Sylwię poleciła nam koleżanka, dlatego my, rewanżując się, polecamy wszystkim, którzy chcą zatrzymać czas i upamiętnić ważne dla siebie chwile.

My z Sylwią spędziliśmy razem dwa wspaniałe dni. Przez cały dzień ślubu Sylwia nie spuszczała nas z oka ani na chwilę, a mimo to, czuliśmy, że jesteśmy tylko my we dwoje. Gdyby nie Sylwia, nie mielibyśmy naszych idealnych zdjęć. Sylwia uchwyciła na zdjęciach to, jacy jesteśmy i jak przeżywamy nasze święto.

Dziś wszyscy zazdroszczą nam pamiątki, jaką mamy dzięki zdjęciom Sylwii. A przecież wystarczy jeden telefon…

sesja narzeczeńska w Puszczy Kampinowskiej

Magda – mama Michała i Oli

Gorąco polecam sesję z Sylwią. Efektem naszej sesji są piękne naturalne zdjęcia. Sama sesja była naprawdę fajną zabawą dla dzieci ale i dla nas mile spędzonym czasem. Sylwia łapie fajny kontakt z dziećmi i dorosłymi też ;) i ani przez chwilę nie czułam że pozujemy. Po prostu fajnie spędziliśmy czas. Poza tym świetny kontakt także przed i po sesji. Miałam poczucie że nasza umowa jest od początku do końca realizowana bardzo profesjonalnie a jednocześnie w sympatycznej atmosferze. Na pewno wrócimy na kolejną sesję!

Paulina – mama Tomka

Sylwię wybraliśmy na fotografa naszego synka i to był strzał w 10 Super atmosfera na sesji, nawet sztywne i nie lubiące aparatu osoby potrafią się na tyle rozluźnić, by zdjęcia wyszły piękne. Wszystkie ustalenia idą bardzo sprawnie, Sylwia dużo podpowiada jak brakuje inspiracji. Mamy za sobą dwie wspólne sesje, wtedy jeszcze z Tomkiem w brzuchu, a już planujemy kolejne tak więc szybko się umawiajcie na sesję u Sylwii bo będzie bardzo zajęta przez następne lata ;)

niemowlęca sesja w domu

Ola – mama Matyldy

Wspaniała współpraca!! Fotograf doskonale znający dzieci i potrzeby młodych rodziców. Efekty sesji piekne!

Ania – mama Niny i Ksawerego

Sylwia robi piękne zdjęcia, potrafi uchwycić szczególne momenty. Ma super podejście do dzieci. A wiadomo dzieci potrafią być trudnymi modelami Podczas sesji atmosfera jest bardzo miła, Sylwia ma ciekawe pomysły na zdjęcia, ale tez uważnie słucha propozycji innych. Sylwia robiła nam kilka sesji rodzinnych i za każdym razem byliśmy bardzo zadowoleni. Mamy cudowne pamiątki! Mam nadzieje ze jeszcze nie raz się spotkamy. Gorąco polecam!!!

Aga – mama Ignacego

Tylko tak pozytywna osoba jak Sylwia potrafi dostrzec w otaczających nas sytuacjach tyle piękna. Sylwia zawsze będę Tobie dziękować nie tylko za wspaniałe zdjęcia, ale też za cudowne Twoje towarzystwo!!!!

Aga – mama Leona i Lili

Dziękujemy za piękną sesję! Za cierpliwość, profesjonalizm, pomysłowość, za to że zdjęcia są cudne, naturalne Dzieci rosną tak szybko, tak szybko się zmieniają, patrząc na te zdjęcia będę mogła zawsze wrócić to tych pięknych chwil. Polecam wykonanie sesji u Sylwii!

Ola – mama Jasia i Martynki

Dziękuję Sylwio za piękną sesję Wielkanocną! Myślę, że będziemy się widywać co roku przed Wielkanocą i stanie się to rodzinną tradycją
W trakcie sesji w studio najbardziej podobał mi się totalny luz Sylwii, który i nam się udzielił. Zero spinki czy wyszukanych min do obiektywu. Byliśmy sobą bo Sylwia pozwoliła nam być sobą. Nawet utłuczony ogonek wiosennego rekwizytu nie popsuł nastroju, ufff ;)

Olga – mama Emila i Uli

Dziękujemy bardzo za fantastyczne sesje, których efektem sa świetne zdjęcia! Sylwia ma morze cierpliwości do wszystkich niesfornych stworzeń. I niebywałe umiejętności do fotografowania sfoszonych dwulatków i rozryczanych noworodków

polecamy gorąco, my na pewno wrócimy jeszcze nie raz :)

Kasia – mama Mai i Maćka

Sylwia zrobiła dla mnie rodzinną sesję. Jestem bardzo zadowolona z całego procesu - omówienie wszystkiego przed sesją, przeprowadzenie samej sesji oraz, co w sumie najważniejsze, przepiękne zdjęcia. Także ja serdecznie polecam Sylwię i na pewno wrócę jeszcze z prośbą o kolejną sesję z albumem.

Agnieszka – mama Majki

Bardzo polecamy!
Znaleźliśmy kontakt do Sylwii w Internecie – podobały nam się zdjęcia na stronie internetowej. Zależało nam na sesji dla naszej półtorarocznej Majeczki.
Sesja odbyła się w parku oraz w naszym mieszkaniu. Sylwia to bardzo miła osoba która potrafi stworzyć przyjazny klimat do robienia zdjęć, a jednocześnie fantastyczny profesjonalista. Ma bardzo ciekawe pomysły na oryginalne ujęcia, ktore oddają charakter bohaterki zdjec.
Mimo, że nasz mały łobuz nie był chętny do pozowania do zdjęć, sesja okazała się niezwykle udana i jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Zdjecia są fantastyczne. Wkrotce planujemy sesję studyjna.
Aga i Grzesiek

Ula – mama Kacpra

PROFESJONALNY FOTOGRAF – SYLWIA SZUDER.
Szukalismy fotografa do sesji z naszym rocznym synkiem, Sylwie znalezlismy przez internet. Po obejrzeniu jej strony internetowej i zamieszczonych zdjec nie mielismy watpliwosci, ze bedzie idealna i nie pomylilismy sie. Sylwia okazala sie nie tylko profesjonalistka jako fotograf ale rowniez sympatycza, otwarta, bardzo naturalna i ciepla mloda mama. Jej zdjecia i album zachwycily nas, naszych najblizszych oraz znajomych swoja jakoscia. Za chwilke znowu sie spotykamy na mini sesje i juz nie mozemy sie doczekac spotkania z Sylwia i jej “sprawnym okiem”. Ze spokojnym sumieniem zarekomendujemy Sylwie kazdemu kto szuka idealnej pamiatki na lata. Ula, Mark i Casper

Adriana – mama Tymka i Igora

…Wszystko zaczęło się od mojej siostry Koralii, która natrafiła w Internecie na zdjęcia Sylwii i się nimi zachwyciła…Jako mama chrzestna mojego starszego synka Tymona postanowiła sprezentować nam sesję zdjęciowa właśnie u Sylwii.
Po zobaczeniu rewelacyjnej strony internetowej oraz przepięknych zdjęć zrobionych przez Sylwię pomyślałam “czy nasze zdjęcia będą tak samo oddawały atmosferę naszej szalonej rodzinki?”.
Było lepiej niż myślałam…Sylwia jest osobą bardzo bardzo otwartą, komunikatywną, a cała sesja to jakieś 2-3 godziny zabawy z naszymi maluchami, gdzie Sylwia zupełnie nas nie paraliżowała, ani nie zmuszała do sztucznych poz. “Pełen spontan”.
Zdjęcia wyszły cudne, takie nasze…zwariowane…ale i intymne…delikatne…
Ilekroć przechodzę koło ściany, którą zdobią w naszym domu to zachwycam się po raz kolejny i kolejny…oby tak było zawsze… Dziękuje…

Ania – mama Julki i Hani

We had our photo session taken in May of 2010 with our two daughters. The outdoor setting lent itself to spring’s blooming flowers and Sylwia’s ideas were both original and engaging. We enjoyed the pictures so much we ordered several hard album copies which we distributed for friends and family. We look forward to working with Sylwia again and hope to have our holiday pictures taken by her.

Magda & Zbyszek – rodzice Neli

Opinia bardzo dobra! Wybraliśmy Sylwię spośród innych fotografów aby sfotografowała naszą rodzinę w sesji familijnej. Nie znaliśmy Sylwii wcześniej a wybraliśmy ją z uwagi na profesjonalną stronę internetową, świetne recenzje jej pracy oraz opinie o niej a przede wszystkim z uwagi na rewelacyjne zdjęcia, które robi. Sesja była niezapomnianą przygodą podczas której wszyscy doskonale się bawiliśmy i czuliśmy. Sylwia okazała się być osobą niezwykle pogodną, otwartą , serdeczną i taktowną, co bardzo nas ujęło i wpłynęło na atmosferę całego spotkania. Zdjęcia z sesji przeszły nasze najśmielsze oczekiwania i przerosły wyobrażenia (dziś zdobią wnętrze naszego domu i budzą zachwyt naszej rodziny, przyjaciół i znajomych:) ) Sylwia ma niezwykły talent, wyobraźnię i doskonały warsztat. Polecam Sylwię ze względu na pełen profesjonalizm i ze względu na osobowość.

Urszula – mama Filipka

Jesteśmy bardzo zadowoleni :) Sylwię wybrałam do naszej sesji rodzinnej po przeglądnięciu wielu internetowych portfolio lokalnych (czyt. warszawskich) fotografow. Jej zdjecia najbardziej przypadly mi do gustu i nie zawiodłam się.

Nasza sesja wyszla przepieknie, a Sylwia – pełen profesjonalizm obsługi na każdym etapie: przed sesja, w trakcie i po. O jej wyczuciu artystycznym nie ma co pisać, wystarczy popatrzeć na zdjeęia. Znajomi po obejrzeniu zdjęć pytają o namiary, a ja rozdaję je z prawdziwa przyjemnoscia…

Monika – mama Julie i Nicolasa

Sylwia jest ciepła, uśmiechnięta i bardzo cierpliwa. Choć niełatwo było okiełznać dzieciaki, sesja
minęła szybko i w niezwykle miłej, naturalnej atmosferze :)
Zdjęcia wypadły fantastycznie!
To piękna pamiątka i świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego.
Gorąco polecam!

Ania

Pierwszą sesję z Sylwią dostałam jako urodzinowy prezent od męża.
Sesja była wielką przyjemnością, Sylwia znalazła piękne plenery i potrafiła fantastycznie pokierować niedoświadczoną modelką.
Zdjęcia są cudne, najładniejsze jakie kiedykolwiek miałam.
Zdecydowaliśmy się również zrobić u Sylwii sesje brzuszkową w 9 miesiącu ciąży.
I znowu zdjęcia wyszły piękne, romantyczne, po prostu magiczne. Sylwia fotografowała nas w domu i bardzo kreatywnie wykorzystała wnętrza (mi nie przyszło by do głowy, że zdjęcia na tle rolety będą wyglądać jak robione w studio).
Teraz przed nami sesja rodzinna, którą też na pewno zrobimy z Sylwią.
Sylwia jest super, bardzo wszystkim polecam sesje u niej!!!

Aneta – mama Artura

Sylwia to prawdziwa czarodziejka a efekt jej pracy to magia!
Sama sesja to super zabawa zarówno dla rodziców jak i dzieci, z którymi Sylwia potrafi nawiązać wspaniały kontakt od momentu gdy przekracza próg Twojego domu :-))).
Efekt – jak wspomniałam – magiczny! Cudowne, piękne, wzruszające zdjęcia, które zostaną z nami na zawsze.
Album ze zdjęciami z sesji przeszedł nasze najśmielsze wyobrażenia! Usługa na najwyższym poziomie!
Ogromnie się cieszę, że wybraliśmy Sylwię na naszego fotografa.
Jestem pewna, że będzie z nami zawsze gdy w naszym życiu będzie się działo coś ważnego ale też i takiego zwykłego, zupełnie codziennego….
Aneta

Adriana & Bartek – rodzice Gajki

Robiliśmy z Sylwią sesję rodzinną z naszą kilkumiesieczną córeczką Gają.
Poziom jej usług rozwalił nas na łopatki! :)
Zdjęcia jakie robi są magiczne! Ma niesamowite oko i wyczucie artystyczne! Produkt finalny – zdjęcia genialnie obrobione i przygotowane do druku. Pamiątka na całe życie! Czas wspólnie spędzony to sama przyjemność, zero skrępowania :)
Wybierając Sylwię, nie mogliśmy podjąć lepszej decyzji.
Gorąco polecam, na pewno nie pożałujecie!
My na pewno do niej wrócimy ;)

Edyta – mama Lenki

Sylwia to bardzo ciepła, sympatyczna i cierpliwa osoba, a przy tym wspaniały fotograf. Jest idealna do pracy z dzieckiem. Sama sesja przebiegła w przemiłej i nieskrępowanej atmosferze, a efekt końcowy – cudowne zdjęcia, którymi zachwyca sie cała rodzina!
Już planujemy kolejną sesję – w plenerze tym razem : )
Gorąco polecam i zachęcam. Nie ma lepszej pamiątki!
Edyta i Albert

Krysia – mama Alexa

Nasza rodzinna sesja zdjeciowa z 2-miesiecznym synkiem przeszla moje wszelkie oczekiwania. Atmosfera podczas zdjec byla bardzo mila i wyluzowana. Sylwia jest wielka artystka z osobowoscia. Ma mnostwo ciekawych pomyslow i wie dokladnie czego chce. Jest bardzo cierpliwa, wesola, kreatywna, dyskretna, profesjonalna a przy tym wszystkim naturalna i skromna. Posiada wszystkie cechy ktore moim zdaniem fotograf powinien miec :) i nie mozna jej nie polubic! :) Praca z nia to wielka przyjemnosc i bardzo ciekawe doswiadczenie. A efekt koncowy naszych zdjec powalil nas z nog. Moj maz zaniemowil, ja plakalam..Zdjecia wiszace na scianie do dzis przykuwaja uwage naszych gosci i ciesza codziennie moje oko:)

Dzieki Sylwii mamy bezcenna pamiatke! ZDECYDOWANIE POLECAM!!! :)

Krysia.

Menu